Materiais

A oferta de materiais abrangue os materiais impresos e unha rica oferta de recursos dixitais.

material-del-alumnado
Material para o alumnado

Os libros do alumnado presentan os contidos e as actividades axustados ao desenvolvemento curricular da nosa comunidade.

material-del-profesorado
Material para o profesorado

Unha proposta didáctica para cada libro do alumnado coas solucións das actividades, orientacións metodolóxicas, suxestións para aplicar metodoloxías activas, etc..

As claves do proxecto

105487138

anto os textos empregados nas lecturas de cada unidade, coma aqueloutros utilizados como apoio dos diferentes apartados e actividades apostan pola inclusión.

169200418

Ademais de propostas específicas para atender á diversidade, que se inclúen no material complementario, resulta de moita utilidade o apartado “Reforzo e ampliación” que figura en cada unidade.

101754605

En cada trimestre proponse un suxestivo traballo cooperativo que abrangue temas do interese do alumnado. A partir dunha situación de aprendizaxe que estimule ao alumnado ofréceselle a posibilidade de realizar unha actividade cooperativa que se secuencia en pasos para chegar a un final integrador e estimulante.

124532465

Igual que o coidado e respecto polo medio, é un tema que se trata en parte dos textos propostos e, ademais, tamén se aborda nalgún dos proxectos trimestrais.

104203655

A selección das lecturas coas que arranca cada unidade teñen en conta este principio, nomeadamente a banda deseñada que figura en cada curso.

50630226

A variedade de materiais do libro dixital permite identificar os coñecementos previos, preparar unha clase invertida, repasar os contidos da unidade etc. Facilita tamén a aprendizaxe en calquera contexto xa que o profesorado pode seguir a rastreabilidade dos contidos e actividades.

15433473

Incorporamos unha ampla batería de actividades competenciais que lle permiten ao alumnado aprender facendo e levar á práctica no seu contorno os saberes básicos adquiridos.

157950567

En cada unidade ofrécese unha avaliación inclusiva con actividades de reforzo e ampliación para dar resposta á diversidade do alumnado. Proponse tamén unha autoavaliación final de cada unidade para que os alumnos e as alumnas avancen no propio proceso de metacognición.